Xena
Poprvé byl tahač představen v roce 1996.
Kabina Xeny je hlíníková. V kabině jsou 2 lehátka a celkem dost úložných prostor, volnant je nastavitelný.
Motor je Americký Detroit Diesel, který měl výkon 430-470k a splňuje normu Euro 2. Motor je šestiválcový.
Převodovka je Eaton RTSO
Přední náprava je vybavena kotoučovými brzdami a k odpružení slouží pera.
Na zadní nápravě (hnané) jsou bubnové brzdy a náprava je odpružena měchy a je vybavena uzávěrkou diferenciálu.
Tahač stál v té době přibližně 2 miliony Kč.
Vůz je dlouhý přes 6m, široký přes 2,5 m a má výšku 3,55.
Technické údaje:
Přední náprava: LIAZ
Zadní náprava: Rockwell, Rába
Motor: Detroit Diesel S 6067 GK 60
výkon: 430k, 470k
motor splňuje normu Euro 2
Převodovka: Eaton RTSO 17 316A
Spojka: F&S MFZ 430
Točna: Rockinger
liazy
(Lukys, 11. 11. 2008 20:10)